سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید رقص نور برای خانه و مراسم جشن و پایکوبی

نظر

در راهنمای خرید رقص نور باید گفت که انواع مختلفی از رقص نور وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و عملکردهای خاص خود را دارند. برخی از این محصولات دارای ویژگی های حرفه ای هستند که اغلب در سالن های کنسرت، نمایش ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، دیگران ساده تر هستند و برای گردهمایی استفاده می شوند.قبل از خرید یک رقص نور باید پارامترهای زیادی را در نظر گرفت. در ادامه به مهم ترین نکاتی که قبل از خرید رقص سبک باید در نظر بگیرید می پردازیم.یکی از رایج ترین انواع رقص نور، رقص نور LED است. این نوع رقص نور به دلیل استفاده از نوع خاصی از لامپ بسیار مقرون به صرفه است. رقص نور ال ای دی که عمدتاً در صنعت ساختمان استفاده می شود، یک رقص نورپردازی از نوع LED است که دارای نور ال ای دی است و می توان از آن برای نورپردازی مکان های مورد نظر مانند سالن های کنفرانس، سمینارها و رستوران ها استفاده کرد. استفاده کنید. استفاده کنید

 

 

راهنمای خرید رقص نور

 


دستگاه رقص نور چیست :

دستگاه رقص نور از زمان های قدیم بوده است البته نه به این شکل حرفهی مثلا در حد چراغ های چشمک زن معمولا رقص نور های خانگی شبیه توپ هستید که برخی ها قابلیت چرخش را دارند و طیف نوری هم بتسگی به نوع دستگاه متفاوت است و مدلهای اسپیکر دار و غیر در بازار موجود است.

 

 

راهنمای خرید رقص نور



نوع و تعداد چراغ ها بسیار مهم است:

ر انتخاب و خرید رقص نور، توجه به نوع لامپ به کار رفته در ساختار نور محصول است.علاوه بر نوع لامپ، باید به تعداد لامپ ها نیز توجه داشته باشید تا بتوانید بسته به اندازه یا کوچکی فضایی که در نظر دارید، نورپردازی ایده آلی را برای خود ایجاد کنید.ناگفته نماند که نوع و تعداد لامپ ها تاثیر زیادی در مصرف انرژی محصول دارد، پس خوب است این را در نظر داشته باشید. معمولا برای مصارف خانگی تعداد کمر بهتر است.


 

راهنمای خرید رقص نور

 

 

 

جمع بندی :

این دستگاه‌ها، مانند سایر لوازم جانبی مربوط به صحنه، انواع مختلفی دارند، بنابراین باید تصمیم بگیرید که کدام یک برای این کار مناسب است. برخی رقص مداوم نور ایجاد می کنند، برخی دیگر نور را به صورت چرخشی در قسمت های مختلف صحنه پخش می کنند. مدل هایی هستند که به صدای موسیقی حساس هستند و با آن حرکت می کنند.از بهترین برندهای تولید کننده رقص نور خانگی و پیشرفته می توان به مجیک بال، دیسکو لایت، نیو لایت، زد اف آر، کوکو، پرتوسازان، نایت سان، بادیگارد، ان پی، مهتاب نور، اف بی ام و ... اشاره کرد.