سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی و مشخصات 4 مدل برتر لامپ رقص نوری خانگی لیزی و ساده 2023

نظر

با استفاده از لامپ رقص نوری در اتاق خود برای تجربه بازی بهتر تغییر دهید! با قرار دادن این محصولات جدید جلوه تزئینی فوق العاده ای به خانه و جشن های می بخشد. در دمای پایین و مصرف برق کم کار می کند.شاید ، شما فقط به دنبال افزودن کمی زندگی به خانه خود هستید؟ این لامپ رقص نوری  مطمئناً اتاق خواب ، اتاق نشیمن یا حمام شما را به یک مکان مدرن پیچیده تبدیل می کند فقط کافی است یک بار استفاده نمایید و از داشتن ایم محصولات لذت ببرید. معمولا این محصولات برق کمی مصرف میکنند و ولی امکانات زیادی دارند. یعنی همیشه مقرون به صرفه هستند. دستگاه رقص نور خانگی در  منزلی که کودکان هست ببسیار مفید است چون میتواند کودکان را سرگمر کند  تا در تولد، و مهمانی ها از آن استفاده نمایید . محصولات جدید دستگاه رقص نور اسپیکردار بلوتوثی معمولا داری سنسور صوتی بوده که با میزان صدا تغییر رنگ میدهند  و برخی مدلها  چرخشی هستند. دستگاه  های رقص نور پروزکتوی معمولا  دارای ریموت کنترل از راه دور دارند و فلش خور هم هستند و طبیعتا این محصولات قیمت بالا تری نسبت به مدلهای ساده خواهند داشت .


تاثیر نور های رنگی برای انسان :

تاثیر رنگ ها در زندگی مثل نور رنگی زردچراغ های ال‌ای‌دی زرد در کاهش قرمزی و تورم پوست،  تأثیر قمثبت دارد  نور سبز باعث می‌شود احساس سرحال بودن و شادابی را حس نمایید. در کل  نور رنگی می‌تواند به بهبود خواب در افرادی که با مشکل بدخوابی مواجه‌اند کمک نمایید. نو ابی هم معمولا باعث ارامش خواهد شد نور قمرز هم باعث هیجان شما میشود که بهتر است برای اطلاعات بیشتر به مقاله های اموزشی دیگر سایت ها مراجعه فرمایید.

 

 

 

دستگاه رقص نور مینی :

 

 

دستگاه رقص نور مینی :

چراغ‌های لیزری ی مینی مهمانی Huaxi پروژکتور فعال با باتری قابل حمل مینی استروب نور RGB LED چراغ‌های دیسکو داخلی داخلی با نور لیزر فلاش مرحله راه دور برای مهمانی/نمایش/اضافه کردن دکور با نورپردازی برجسته با نمایش خیره کننده نور چرخان در قرمز، سبز و آبیدارای LED های قوی و کم مصرف

 

 


ویدئو پروژکتور خانگی



ویدئو پروژکتور ستاره ماه نور آسمان شب چرخشی باتری نور شب کودکان کودکان کنترل کودک اتاق خواب کودک مهد کودک از راه دور :


عملکرد صوتی سازگار با بلوتوث را می توان برای پخش موسیقی به تلفن های همراه متصل کرد. بازتابنده فرکانس پایین برای صدای عالی ، پردازش باس. LED مهره های لامپ وارد شده ، این طرح را رویایی تر و عمر طولانی تر می کند. الگوی چرخشی سرد با وضوح بالا ، جلوه خوب جلوه اثر چرخش. از یک تخت بیمارستانی سه کاره برای اتصال تلفن به عنوان یک استریو سازگار با بلوتوث ، پوشاندن جلد لامپ به عنوان یک نور شب و برداشتن کاور لامپ به عنوان یک چراغ نمایش استفاده می شود.


امکانات:

رنگ: صورتی/آبی/بنفش

جنس محصول: ABS

منبع نور: منبع نور LED

قدرت لامپ: 2 وات

ولتاژ ورودی: DC5V

کلید محصول: کنترل از راه دور

منبع تغذیه: شارژ USB ، باتری لیتیوم داخلی 1200 میلی آمپر ساعت

اندازه محصول: 13*13*14.5 سانتی متر/5.12*5.12*5.71 "

وزن خالص محصول: 400 گرم

مواد بسته بندی: بسته بندی جعبه رنگی



دستگاه رقص نور خانگی


دستگاه رقص نور خانگی رنگارنگ و گردان ستاره پروژکتوری:


این یک چراغ رقص نور باحال بسیار خاص برای اتاق کودکان است. می توانید آن را به عنوان هدیه تولد برای فرزند ، برادرزاده ، دختر یا پسرتان خریداری کنید.می توانید از آن به عنوان چراغ شب یا فرافکن استفاده کنید. وقتی پوشش رنگی (بنفش/زرد/صورتی/آبی) را از روی آن بردارید ، شاهد انعکاس ستارگان خواهید بود.با کلیدهای A (نور روز) و B (قرمز ، آبی و سبز) روی آن ؛ برای نمایش بصری با 4 رنگ اصلی و 27 ترکیب مختلف آماده شوید.در حالی که 360 درجه با کلید C می چرخید ، ماه و ستارگان کل اتاق را می پوشانند. بچه ها این بازتاب را دوست خواهند داشت. (برای بازتاب بهتر باید نور اتاق را خاموش کنید)


با استفاده از کلید D می توانید موسیقی پیانو را خاموش و روشن کنید.به لطف جایگاه ویژه پشت ، می توانید آن را به دیوار آویزان کنید یا از آن بر روی سطح صاف مانند میز استفاده کنید. اندازه محصول: 17.5*17.5*13 سانتی متر منبع تغذیه: دارای 4 باتری AA (باتری ها شامل نمی شوند) یا USB. usb به همراه محصول ارسال می شود. رنگ جلد: آبی / بنفش / صورتی / زرد (سایر ویژگی های محصول یکسان است ، فقط رنگ جلد متفاوت است) توجه: با باتری و USB کار نکنید !!! فقط یکی را انتخاب کنید.



لامپ رقص نور سقفی داری بلندگوی بلوتوث :



لامپ رقص نور سقفی داری بلندگوی بلوتوث :


تمام لامپ های led را که می شناسید فراموش کنید     اکنون زمان "حباب موسیقی" فرا رسیده است…    این محصول فوق العاده که با سوکت E27 سازگار است ، همچنین به شما این امکان را می دهد که هنگام نورپردازی به موسیقی گوش دهید.    می توانید با جفت کردن موسیقی با همه دستگاه های پشتیبانی شده از بلوتوث به موسیقی گوش دهید.    می توانید از آن به عنوان چراغ شب در رنگ های مختلف استفاده کنید ، با تغییر رنگ تدریجی رنگ به محیط اطراف خود رنگ اضافه کنید یا با نور سفید ثابت آن روشنایی طولانی مدت را تامین کنید.    ما این محصول طراحی فوق العاده را با کیفیت خدمات به شما ارائه می دهیم.    علاوه بر این ، با قیمت بی نظیر و ارسال رایگان به آدرس در همان روز…


مشخصات محصول:

نسخه بلوتوث: بلوتوث 3.0 (a2dp)

 فاصله کنترل از راه دور: حدود 10 متر

فاصله دریافت بلوتوث: حدود 10 متر

رنگ: سفید

قدرت: 12w (led + بلندگو)

 درت بلندگو: 3 وات

 ورودی: AC 100-240v 50-60hz

 وع چراغ لامپ: E27

 زاویه: 360 درجه



چراغ پروژکتور لیزری


چراغ پروژکتور لیزری بلوتوث موسیقی LED نور پروژکتور  پرستاره چراغ خواب :


قدرت لیزر تک نقطه ای: کمتر از 1 مگاوات

مصرف برق: 7-10 وات

منبع نور LED: شفق قطبی 1*4W ماه 1*3W

ورودی برق: AC100-240V USB DC5V/2000mA

اتصال بلوتوث:

پس از فشار دادن بدنه لامپ یا دکمه بلوتوث کنترل از راه دور ، "حالت بلوتوث" را نمایش می دهد ، بلوتوث تلفن همراه را روشن می کند ، مدل بلوتوث "ac6923" را جستجو می کند ، اتصال را انتخاب می کند و "اتصال بلوتوث" خواهد بود پس ازموفقیت آمیز بودن اتصال ، درخواست می شود.به کودکان اجازه ندهید این محصول را به تنهایی کار کنند ، لطفاً قبل از عمل به دستورالعمل های ایمنی مراجعه کنید.اگر محصول شفاف / روز / نور قوی باشد ، برای محیط داخلی / شب / تاریک مناسب است ، اثر محصول خیلی خوب نیست.IP20 ضد آب ، مناسب برای محیط های خشک ، لطفاً از استفاده در محیط مرطوب و جلوگیری از نفوذ آب خودداری کنید ، در غیر این صورت ممکن است باعث سوختن بدنه لامپ شود. توجه نمایید نمونه این محصول در فروشگاه رقص نور لینک سرا موجود است.